حرفه دله من

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش...!
 اشکهایت را خودت پاک کن...
اینجا همه رهگذرند...!


نظرات شما عزیزان:

نسی خانووم
ساعت19:20---21 ارديبهشت 1393
گمشو منو تحت تاثیر .چل
پاسخ:دیوانه!!خودت گفتی مگه من گفتم!!


نسی خانوووووم
ساعت21:51---19 ارديبهشت 1393
تحت تاثیر قرار گرفتم
پاسخ:چه عجيب!


leily1D
ساعت18:08---20 دی 1392
ن ببین اصا اس نده اصا اصا ها بدی میکشمت

برووبشو حذف کننننننن زود باش


leily1D
ساعت17:56---20 دی 1392
... تو روحت
کوشی


leily1D
ساعت17:47---20 دی 1392
اره زیرنویس عربیه راحت میفهمم
ا
پاسخ:bashe baba...khoondi kamel?man ketab karam moonde


Leily1D
ساعت14:40---20 دی 1392
got it بدبخت
پاسخ:اووووووو بسه دیگه راجبش حرفولیدیم دیگه بیخیال بدبختم خودتیو هیکلت!!خخخخخ


leily1D
ساعت23:39---19 دی 1392
بمیر باو

مشکل تو میدونی چیه؟؟؟

اینکه نمیتونی تحمل کنی یکی بت بگه(نه)

بخاطر همینم همیشه ضربه میخوری(حقته)

ب اونایی هم بت میگن ن فحشون میدی اگ بتونی( مث من)

هرکی واسه خودش نظرایی داره

الان ک هوا تاریک میشه زود بابام نمیذاره بد6 برم بیرون میفهمی

اونبارم ک تا7 موندم گف اصا نمیومدی این حرف اس من خیلی گرون تموم میشه

خیلی وقتا چون دیر ا خونتون میومدم همین حرفو میزد ویبارم دعوامون شد بدجور جون یر ا خونت اومدم

ا دیشبم گفم ک معلوم نی بیام یا ن

درسمم6تمومید

بدم وقتی یبار بادم ی چیز میگ لازم نیس هزار بار اصرار کنه

من خودم تاحالا شده بیشتر از دوبار ی چ بت اصرار کنم(بجز اونک شب بمونی خونم کچون قول داده بودی حالا ب این کاری ندارم)

بدم دوستی ب این چیزا نیس مژگان خانم

ب معرفتو پشت هم بودن درک کردن و.....

سعی هم کن ک هیچوقت روابطت بادوستات رو باکس دیگ مقایسه نکنی همونطور ک زندگی خودتم شبیه کسایی ک مقایسه میکنی نیس

..

got it
پاسخ:باشه فهمیدم...مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:جملات عاشقانه,عكس چشم گريان,سـاعت 17:47 نويسنده mozhgan*
miss-o